Monday, October 08, 2007

cosmopolis#2

3 Comments:

Blogger ShojinStudios said...

DAmmmmmm This looks great so far Pedro, great stuff. I haven't checked you out in a sec but I will from now on these pieces and the rest in your blog look amazing. You have that Alex Toth line work down to a science.!!!

7:21 PM  
Blogger Pedro Cruz said...

You are FAR too kind comparing me to a MASTER like Toth... maybe someday when I grow up :-D

9:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sempre ADOREI o trabalho do Pedro. A sua modéstia... na sua atitude critica face ao seu próprio trabalho simplesmente aborrece-me! Se ele se aproxima ou não de Alex Toth é para mim, francamente, desprezível! Ou em conveniente vocabulário da “blogosfera”: estou-me perfeitamente a cagar!!! O Pedro é o Pedro, e como todos os Artistas (que merecem esse epíteto) com certeza que tem as suas referências... Para não ser original direi: O Pedro sobe aos ombros de gigantes e vê mais longe. E assim... acontece!

4:57 AM  

Post a Comment

<< Home